Hong Kong, I am on my way!! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Milou Regteren - WaarBenJij.nu Hong Kong, I am on my way!! - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Milou Regteren - WaarBenJij.nu

Hong Kong, I am on my way!!

Blijf op de hoogte en volg Milou

27 Juni 2015 | Indonesië, Denpasar

Hoi allemaal,

Het is al weer even geleden dat ik iets van me heb laten horen, dus nu, als ik toch op mijn vliegtuig moet wachten, even een update!!
Want ja, ik moet op mijn vliegtuig wachten, mijn avontuur in Bali zit erop, en ik ben nu onderweg naar Bangkok, om hier Romy, Rik, Christel en Robin op te hale nom met hun nog een aantal dagen flink Hong Kong op stelten te gaan zetten!

De laatste paar weken waren vrij druk. Eerst waren we heel erg druk met de laatste loodjes voor school, ons marketing plan moest afgemaakt worden en hiervan hebben we de eind presentatie in elk geval gehaald! Daarnaast had ik nog een herkansing van Thailand, maar ook deze is in de pocket! Ik ga er vanuit dat ook ons marketing plan zeker wel voldoende is wat betekend dat ik mijn beide minors in de pocket heb!!

Met deze gedachte heb ik begin van de week heerlijk een paar dagen op Lombok vakantie gevierd met Marlo. Zaterdag vertrokken we erg vroeg, naar de boot. Diezelfde zaterdag gingen ook de eerste mensen ofwel op weg naar huis, ofwel verder reizen, dus, afscheid nemen! Dit is iets waar ik niet aan zal wennen, zo ontzettend lang hebben we met zn allen geleefd en zoveel meegemaakt, dat het afscheid nemen niet voorbij ging zonder een paar tranen. Ook heb ik zaterdag ochtend van Linda afscheid genomen, die die middag naar Nederland is vertrokken. Een half jaar heb ik met haar een kamer gedeeld, en ook dit afscheid viel even tegen.

Eenmaal onderweg naar Lombok waren Marlo en ik helemaal in de vakantie modus en dit hebben we de vier dagen op Lombok er ook flink in gehouden. We hebben ruim 200km scooter gereden, vele mooie stranden gezien, heel veel in de zon gelegen en van de mooie natuur op Lombok genoten. Het was heerlijk om er even een paar dagen tussenuit te zijn, in plaats van in het hotel waar toch alleen maar meer afscheid genomen werd.

Dinsdag kwamen we weer aan in ons hotel, waar we onze koffers hadden laten staan, en na een flinke zoektocht in een klein hokje waar ongeveer de koffers van alle Grand Tour studenten lagen, gingen we naar onze eigen hotels. Ik zou bij Ellen aansluiten die al een lekker hotelletje had, dichtbij het strand, en middenin een gezellige winkelstraat. De rest van de dagen hebben we met name lekker gerelaxed, gezwommen, aan de zee gelegen, nog net ietsje bruiner geworden, en.. afscheid genomen van een heleboel mensen.

Na zoveel afscheid nemen, en iedereen om je heen zien te vertrekken, vind ik het nu ook fijn om ook weg te gaan. Gisteren heb ik voor het laatste lekker op het strand gelegen, heerlijk bij een tentje op het strand de laatste drankjes gedronken, gegeten en een soort van geslapen. Nu zit ik net op het vliegveld (06:30h mijn tijd, 00:30 in Nederland), ingecheckt en wel, helemaal klaar om naar Hong Kong te gaan.
Tot en met woensdag zullen we in Hong Kong blijven om woensdag avond op het vliegtuig naar Nederland te stappen waar we donderdag ochtend om 09:00 aan zullen komen. Ook dit is iets waar ik wel weer zin in heb, na zo lang van huis te zijn geweest, vind ik het ook wel lekker om weer thuis te komen. Al weet ik zeker dat ik Bali & Thailand, en met name alle mensen waarmee ik dit avontuur meegemaakt heb, erg zal gaan missen.

Dus voor nu, let’ go! I keep you posted, Ik ga naar Hong Kong!!

Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 07 Dec. 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 7732

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Minors in Thailand & Bali 2015

27 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Kenia 2012

Landen bezocht: