Serious Request. - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu Serious Request. - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu

Serious Request.

Door: Milou van Regteren

Blijf op de hoogte en volg Milou

21 December 2011 | Nederland, Hattem

Hoi allemaal!

Allereerst, ik vind het super leuk dat jullie allemaal mijn verhaal hebben gelezen en heel erg bedankt voor alle leuke reacties die ik heb gehad! Ik vind het erg leuk dat iedereen zo enthousiast is!

Maandag 19 December hebben we op school een informatie avond gehad. Samen met papa ben ik hier naar toe geweest en we hebben antwoord gehad op onze vragen. Alle ouders zijn gerust gesteld dat hun kind, ook in Kenia, in goede handen is en dat ze zich geen zorgen hoeven te maken.

Ook hebben we gehoord waarom we eigenlijk naar Kenia gaan. Alle voorgaande jaren is er gewerkt aan het opknappen en schilderen van een schooltje maar, wij gaan iets anders doen! We zitten met onze groep een paar honderd kilometer van Nairobi af en op de plek waar wij zitten staat een erg oud weeshuis voor kinderen wiens ouders overleden zijn aan HIV en Aids. Wij gaan met z'n allen een nieuw weeshuis bouwen en schilderen. Nu hoor ik je denken.. 'Milou en iets bouwen, komt dit goed?!' wees gerust, in het voorjaar gaat er een groep bouwvakkers vrijwillig naar Kenia om te beginnen met het bouwen van een weeshuis en als wij daar aankomen zullen we het afmaken en schilderen. Ik vind dit een erg leuk project en ik ben zeer benieuwd hoe dit eruit komt te zien. Ik denk ook zeker dat dit een heel goed doel is en dat hiermee zeker heel veel kinderen en volwassenen blij mee zijn!

Nu vraagt u zich misschien ook af waarom de titel van mijn verhaal van vandaag Serious Request is? . Serious Request is op dit moment natuurlijk heel erg actueel en de mannen van 3fm proberen zoveel mogelijk geld op te halen voor een goed doel. Ook ik wil graag geld ophalen voor mijn goede doel, namelijk het weeshuis in Kenia. Als jij ook vind dat deze weeskinderen een mooi huis moeten krijgen kun je mij sponsoren door een bedrag op mijn rekening te storten, ik verzeker je dat al het geld daar naartoe gaat.
Mijn rekeningnummer is: 3257.02.845.

Daarnaast heb ik binnenkort een actie met vriendinnen. Wij gaan namelijk knijpertjes (knieperties) maken en verkopen. Dit gaan wij voornamelijk in Ommen doen maar natuurlijk kan ik ook bestellingen in ontvangst nemen! Op dit moment weet ik nog niets over aantallen of prijzen maar zodra ik dit weet zet ik het op mijn blog en zul je het kunnen lezen.

Vrijdag 30 December zullen we kniepertjes gaan maken. We verkopen zakjes van 10 stuks voor €2,50.

Voor deze keer was dit het weer. Ik wil iedereen alvast een hele fijne kerst wensen en een gelukkig 2012!

Heel veel liefs,
X Milou

  • 21 December 2011 - 19:03

    Oom En Tante:

    Hier de 1e bestelling voor knieperties, graag bezorgen in Berlijn, of ken det niet? ;-)

  • 21 December 2011 - 19:06

    Milou Van Regteren. :

    Zozo! Jullie zijn wel snel! Natuurlijk, ik kom ze persoonlijk in Berlijn brengen!:)
    Dan verwacht ik wel een bestelling die ook mijn onkosten zullen vergoeden!

  • 21 December 2011 - 19:40

    Myrthe:

    Haha, toppertje! Ik wil ook wel wat bestellen! :)

  • 21 December 2011 - 20:20

    Jnnt&Brnd Uut Hoorne:

    Graag 50 kniepertjes, met een beetje anijs.

  • 23 December 2011 - 18:30

    Oom En Tante:

    Je wordt wel commercieel hoor met onkosten vergoeden en zo ;-)

  • 25 December 2011 - 12:04

    Mirjan:

    De volgende bestelling is binnen.....een portie knieperties voor de Waalstraat!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 07 Dec. 2011
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 7950

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Minors in Thailand & Bali 2015

27 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Kenia 2012

Landen bezocht: