Gelukkig Nieuwjaar! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar!

Door: Milou van Regteren

Blijf op de hoogte en volg Milou

02 Januari 2012 | Nederland, Hattem

Hallo Allemaal!

Eerst, een gelukkig Nieuwjaar allemaal! Ik hoop dat iedereen een goede jaarwisseling heeft gehad en al druk bezig is de goede voornemens na te streven, of een poging doen tot..
Vrijdag 30 December is onze kniepertjes actie geweest en dit was een groot succes!
Donderdag zijn twee meiden al begonnen met bakken en we hadden een kleine voorraad van 60/90 kniepertjes. Het verkopen ging echter zo hard dat wij de rest van de dag geen enkele keer de mogelijkheid hebben gehad om een voorraad op te bouwen en we hebben heel erg veel verkocht. Mijn vader is heel Hattem doorgeweest en heeft iedereen die hij ook maar een beetje kent kniepertjes aangesmeerd dus ook met die bestellingen ging het razend. We hebben de hele dag geen tijd gehad om bestellingen te maken dus hebben we besloten dat ik de volgende dag thuis verder zou gaan bakken. Ik ben de hele ochtend bezig geweest maar mijn ouders zijn verder de hele dag bezig geweest met het bakken en rondbrengen van de bestellingen. We hebben erg veel verkocht en we hebben hopelijk een mooi bedrag opgehaald.
Ik ga zo snel mogelijk de foto’s hierop zetten zodat jullie een indruk van de dag kunnen krijgen.

Ik wens iedereen een gelukkig, gezond en liefdevol Nieuwjaar en ik hoop dat jullie ook nu mijn reis zullen blijven volgen.

Heel veel liefs,
x Milou!

  • 02 Januari 2012 - 13:14

    Loes:

    Milou, jij ook nog een gelukkig nieuw jaar!
    Kniepertjes bakken was echt een succes!
    haha mijn vingers zijn nog steeds oranje!

    Liefsxxxxx

  • 02 Januari 2012 - 13:14

    Loes:

    Milou, jij ook nog een gelukkig nieuw jaar!
    Kniepertjes bakken was echt een succes!
    haha mijn vingers zijn nog steeds oranje!

    Liefsxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 07 Dec. 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7950

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Minors in Thailand & Bali 2015

27 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Kenia 2012

Landen bezocht: