De volgende stap naar Kenia. - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu De volgende stap naar Kenia. - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu

De volgende stap naar Kenia.

Door: Milou van Regteren

Blijf op de hoogte en volg Milou

08 Maart 2012 | Nederland, Hattem


Hallo allemaal!

We zijn alweer een tijdje bezig met de voorbereidingen van mijn reis naar Kenia en het gaat de goede kant op. Het weekend van 9-10-11 maart gaan we met de hele groep naar België om kennis met elkaar te maken, we gaan iets met teambuilding doen, buitenactiviteiten en we gaan naar het Africamuseum om meer te weten te komen over het land en de cultuur.

Ook met mijn sponsorgeld gaat het goed. Ik wil graag alle mensen die mij helpen heel erg bedanken hiervoor! Ook op dit moment zijn er weer acties.
Zelf ben ik bezig met een paaseitjesactie. Ik verkoop zakjes paaseitjes van ongeveer 190gram voor €2,00. De zakjes zijn allemaal gemixt in de smaken melk, puur en wit.

Ook loopt er via school een wijnactie. Wij verkopen dozen van zes flessen wijn via de Wijnhandelaar Henri Bloem uit Zwolle.
Een doos met zes flessen wijn kost €30,00 waarvan ik een bedrag zelf mag houden. Als u dus bij mij een doos wijn koopt krijg ik een gedeelte daarvan voor mijn reis. U helpt dus alleen mij en niet iedereen die met mij mee gaat naar Kenia.

Het is mogelijk om een doos met zes flessen witte wijn te kopen.
Wit : Itynera Grillo uit Sicilië ( Heerlijk volle en zachte witte wijn met een prettige afdronk )
Een doos met zes flessen rode wijn.
Rood : Itynera Nero D’Avola uit Sicilië ( Krachtig en verfijnde rode wijn met een lange afdronk )
En het is mogelijk om een doos te kopen met drie flessen rode wijn en drie flessen witte wijn.

De wijn wordt begin april bij mij geleverd en dan komen wij deze bij u bezorgen.

Ook moet ik voor mijn reis een enquête laten invullen door 100 mensen. Dit is omdat ik anders geen vergoeding krijg via het ministerie voor ontwikkelingssamenwerking. Zou u deze enquête even in willen vullen met mijn naam, helemaal bovenaan kan een naam gekozen worden namens wie u deze enquête invult. Het duurt hooguit 3 minuten.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGk0b0hadWllTDg1N0NQakxmVUVFOUE6MA


Liefs,
xx Milou.

  • 09 Maart 2012 - 07:15

    Marco Van Regteren:

    Klinkt alllemaal goed hoor !
    Ik wil wel een doosje RODE wijn bij jouw bestellen.
    Verder willen wij wel 5 zakjes met paaseitjes van jouw kopen.

    groet en veel plezier in La Belgique

    Marco

  • 09 Maart 2012 - 08:40

    Giselle:

    Ik wil graag een doosje wit! We zouden het eind deze maand mee kunnen nemen.

    Veel plezier in België!

    Giselle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 07 Dec. 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 7950

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Minors in Thailand & Bali 2015

27 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Kenia 2012

Landen bezocht: