Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Door: Milou van Regteren

Blijf op de hoogte en volg Milou

17 Juli 2012 | Nederland, Hattem

Hallo allemaal!

Het is weer even geleden sinds mijn vorige reisverslag. Ik heb op school natuurlijk een drukke tijd gehad met de voorbereiding voor de examens en natuurlijk de examens zelf.
Ik ben dan ook heel blij dat ik ben geslaagd en ook ben ik heel blij dat ik ben aangenomen in Leeuwarden. Hier zal ik dus volgend jaar Hogere Hotelschool gaan doen.

Maar nu, eerst naar Kenia! De voorbereidingen worden getroffen en ik ben bijna klaar om te gaan. Mijn rugzak moet nog ingepakt worden, maar alle vaccinaties, paspoorten en het visum is binnen. Op dit moment is het enige probleem dat ik mijn ticket nog niet kan printen, maar ook dat komt hopelijk goed.

Ik begin er nu ook steeds meer zin in te krijgen. Papa en mama gaan met de caravan naar Duitsland, ook erg leuk :), maar ik ga mijn reis maken.
We vliegen vrijdag 27 Juli, om 11:15 en komen dan rond 20:15 aan in Nairobi. Daar zullen we de nacht blijven en de volgende ochtend gaan we naar Nyeri, waar we de rest van de weken zullen blijven. Na de rondleiding door de omgeving en onze verblijfplaats gaan we aan het werk. In drie groepen zullen we naar een basisschool gaan en eten voor de rest van de groep verzorgen.
Hierna verblijven we twee nachten in een gastgezin. Daarna zullen we in het weeshuis gaan werken. In de laatste week gaan we op expeditie, dit zijn vier dagen waarin je voornamelijk veel gaat wandelen en natuurlijk veel van het land gaat zien.
Nu zijn we weer aan het einde van de reis, en op 27 augustus vliegen we weer terug naar Amsterdam, waar we rond 05:40 aan zullen komen. Mooie tijd voor onze ouders om ons op te halen…

Ik kijk er erg naar uit, ik vind het natuurlijk ook erg spannend maar met zoveel leuke en bekende mensen in de groep moet het vast helemaal goed komen!

Liefs, Milou


  • 18 Juli 2012 - 07:52

    Giselle:

    Leuk, leuk, leuk! We zijn allemaal blij voor je!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 07 Dec. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 7950

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Minors in Thailand & Bali 2015

27 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Kenia 2012

Landen bezocht: