Nog maar een paar nachtjes! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu Nog maar een paar nachtjes! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Milou

23 Januari 2015 | Nederland, Hattem


Hoi allemaal!

Het is zover! Ik ga weer op reis! Dit keer voor vijf maanden naar Thailand en Bali om de minors Marketing & Management in Asia 1&2 te gaan doen. Via deze weg ben ik van plan om jullie een beetje up to date te houden van alles wat ik daar ga zien en doen!

Ik vlieg pas over 6 dagen naar Thailand dus het is nog ‘lang’ niet zover, er moet nog heel wat gebeuren tot ik klaar ben om te gaan. Het eerste wat nu op de planning staat is verhuizen! Morgen gaat het gebeuren. Gelukkig heb ik de afgelopen paar weken al een aantal verhuisdozen ingepakt en met de auto mee naar Hattem teruggenomen, want mijn hemel, wat heb ik een spullen verzameld in de afgelopen 2,5 jaar.
Nu ben ik bezig de laatste dozen in te pakken en op te ruimen. Morgen ochtend zullen pap en mam me op komen halen met de auto en een bus om alles mee naar Hattem te nemen. Ik ben benieuwd of dit allemaal een beetje soepeltjes gaat verlopen, maar dat denk ik wel.

De rest van de zaterdag en zondag ga ik beginnen met het inpakken van m’n koffer. Ik ben benieuwd hoe soepel dit gaat verlopen, wat moet je nou allemaal meenemen als je een half jaar op reis gaat? En het feit dat iedereen alleen maar zegt dat je vooral zo min mogelijk mee moet nemen maakt het nou nog niet echt veel makkelijker. Het positieve is dat ik een hele grote koffer heb, dus ook als ik nog ruimte over wil laten om dingen daar te kunnen kopen, past er nog steeds erg veel in om wel mee te nemen, een redelijke geruststelling.

Na het weekend moet ik nog twee korte dagen praktijk lopen op school in Leeuwarden, en dinsdag gaan we met een hele groep vrienden lekker eten en afscheid nemen van de kroegen in Leeuwarden.

Genoeg om de komende dagen naar uit te kijken dus, alles voor ik donderdag dan eindelijk ga vliegen! Ik heb er enorm veel zin in en wil je volgen wat ik allemaal ga beleven, meld je dan aan en je bent als eerste up to date van al mijn belevingen!

Dit was genoeg voor nu, ik moet echt weer verder met het inpakken van de verhuisdozen anders komt er nooit een einde aan alle spullen die nog overal in m’n kamer liggen.

Liefs,
Milou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 07 Dec. 2011
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 7767

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Minors in Thailand & Bali 2015

27 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Kenia 2012

Landen bezocht: