Doei Nederland!! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu Doei Nederland!! - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Milou Regteren - WaarBenJij.nu

Doei Nederland!!

Blijf op de hoogte en volg Milou

28 Januari 2015 | Nederland, Hattem

Hoi!

Het is zover! Het verhuizen is helemaal gelukt, het allerlaatste feestje in Leeuwarden was geslaagd en zelfs mijn koffer is helemaal gepakt! Klaar om te vertrekken!

Morgen zullen we lekker vroeg opstaan (05:00) omdat het nederlandse weer nog niet echt mee zit. Zaterdag lag er al sneeuw op de dag dat ik moest verhuizen, en nu is er voor morgen weer heel wat onrust voorspeld voor de nederlandse wegen, dus lekker optijd weg.

Om een uur of half 8 hopen we op Schiphol aan te komen, daar zullen we met z'n 10en verzamelen en afscheid nemen van iedereen die naar Schiphol komt.

Om 10:30 zullen we de lucht in gaan om 12,5 uur later op Singapore te landen. Daar zullen we afscheid nemen van de mensen die naar Bali doorvliegen en zelf vlieg ik met vier vriendinnen in 3h uur naar Bangkok.

In Bangkok zullen we opgehaald worden om naar het appartementencomplex te gaan. De rest van de vrijdag en de zaterdag hebben we vrij. Zondag en maandag begint de introductie om dinsdag echt met school te gaan beginnen.

Een ding weet ik zeker, het nederlandse weer zal ik zeker niet gaan missen!

Mijn koffer staat klaar, mijn handbagage is helemaal ingepakt en ik heb er enorm veel zin in!!

Doei Nederland!!
Ik laat snel weer iets van mij horen!

Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milou

Actief sinds 07 Dec. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 7748

Voorgaande reizen:

29 Januari 2015 - 15 Juli 2015

Minors in Thailand & Bali 2015

27 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Kenia 2012

Landen bezocht: